Top
zdrowotny niezbędnik – Zdrowe Zdrowie
3742
portfolio-item-template-default,single,single-portfolio-item,postid-3742,mkdf-bmi-calculator-1.0,mkd-core-1.0,wellspring-ver-1.3,mkdf-smooth-scroll,mkdf-smooth-page-transitions,mkdf-ajax,mkdf-grid-1300,mkdf-blog-installed,mkdf-header-standard,mkdf-fixed-on-scroll,mkdf-default-mobile-header,mkdf-sticky-up-mobile-header,mkdf-dropdown-default,mkdf-full-width-wide-menu,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12.1,vc_responsive

zdrowotny niezbędnik

Posiadanie pod ręką produktów zawartych w poniższej tabeli sprawia, że gotowanie będzie łatwe i bardziej kreatywne. Nie musisz kupować wszystkich produktów od razu. W miarę korzystania z przepisów zawartych w tej książce “Zdrowe zupy” będziesz coraz częściej robił zakupy i gotował, a twoja spiżarnia powiększy się w naturalny sposób.

przyprawy

tłuszcze

zioła i warzywa

produkty suche i w puszce

wzmacniacze smaku

czarny pieprz,
curry w proszku,
curry w proszku,
mielona kolendra,
nasiona kolendry,
mielony kmin
rzymski,
kurkuma świeża,
kurkuma mielona,
suszona papryka w
płatkach,
szafran (nitki),
sól morska

olej kokosowy,
oliwa z oliwek,
extra virgin,
masło
klarowane

bazylia,
marchew,
seler,
kolendra,
pietruszka o gładkich
listkach,
czosnek,
imbir,
pory,
cytryny,
limonki,
mięta,
cebula,
słodkie ziemniaki

biała fasola
suszona lub
w puszce,
ciecierzyca
suszona lub
w puszce,
pomidory
w puszce,
mleko
kokosowe,
soczewica,
surowe
orzechy
nerkowca,
pistacje
obrane

jabłkowy
ocet winny,
sos rybny,
syrop
klonowy,
miso,
ocet ryżowy,
tamari,
przecier
pomidorowy

Rebecca Katz

jest znakomitym kucharzem i autorką wielu nagradzanych książek: "The Cancer-Fighting Kitchen", "The Longevity Kitchen" oraz "The Healthy Mind Cookbook", a także założycielką "Healing Kitchen". Mieszka w San Francisco Bay Area wraz z mężem i dwoma lojalnymi psami kuchennymi: Lola i Blossom.

Brak komentarzy

Napisz komentarz