trening zdrowe ciało

Ten 4-ćwiczeniowy trening przy ścianie zapewni Ci doskonałą figurę!

Ćwiczenia na macie Ci się znudziły? Przenieś się pod ścianę!

Niezależnie od tego, czy podróżujesz i szukasz szybkiego do wykonania zestawu ćwiczeń, czy też nie masz czasu, aby dostać się na siłownię – trening przy ścianie będzie dla Ciebie doskonałym wyborem!


Wyjaśnijmy: wykonywanie ćwiczeń przy ścianie będzie stanowiło wyzwanie, często wymagające większej równowagi, większej siły lub połączenia ich obu. Zmniejsza to również zapotrzebowanie na sprzęt i bałagan, a ponadto jest bardzo dostępne – każdy ma ścianę, prawda?

Wypróbuj te ruchy i przekonaj się do tej formy ćwiczeń.

Uwaga: upewnij się, że spód butów jest czysty lub załóż skarpetki, aby zminimalizować szkody dla pokoju! 😉

1. Przysiad z tylną nogą na ścianie

Gdy już zmoczysz stopy naszym przewodnikiem dla początkujących do przysiadu, dodaj do swojego repertuaru przysiad.

 

Powtórz 3 razy na każdej nodze. Wykonaj 3 zestawy tego ćwiczenia.

2. Pompki

Pompki mocy (takie, w których twoje dłonie się odpychają, abyś nie dotykał ściany), możesz je wykonywać nawet jedną ręką, gdy jesteś gotowy na super wyzwanie.

Pamiętaj, że im dalej Twoje stopy są od ściany, tym trudniejsze będzie ćwiczenie.

 

Wykonaj 3 zestawy lub aż do niepowodzenie, czyli do momentu gdy już nie dasz rady zrobić następnego.



3. Mostek

Wiemy, że mostki są idealne dla twojej pupy – wykonaj je ze stopami na ścianie, aby uruchomić pracę rdzenia i uda.

Wykonaj 3 zestawy po 10 powtórzeń.



4. Przysiad z oparciem o ścianę

Oprzyj się o ścianę i „usiądź” w powietrzu. To ćwiczenie to prawdziwy test wytrzymałości. Dla dodatkowego wysiłku może jeszcze dorzucić ruszanie nogami na boki w stawie biodrowym.

Wykonaj 12-15 powtórzeń, następnie zrób sobie przerwę i jeszcze raz.

Możesz także ustawić timer i wykonać każdy ruch przez 1 minutę (z przerwą od 10 do 20 sekund) przez 20 minut. Ponieważ każdy ruch będzie stawał się łatwiejszy do wykonania, staraj się wykonać więcej powtórzeń w krótszym czasie.

Zdrowe Zdrowie

Promujemy zdrowy styla życia, który prowadzi do lepszego samopoczucia zarówno fizycznego, jak i psychicznego i duchowego. Dostarczamy wiedzy podpartej autorytetami dotyczącej utrzymania kondycji fizycznej i zdrowego odżywiania.

Skomentuj

Zostaw komentarz