przepisy zdrowa kuchnia

Kisiel z soku z granatu



Ilość porcji 1
Czas 10 min
Wartość odżywcza 1 porcji: Energia 255 kcal Białko 1,7g Tłuszcze 1 g Węglowodany (og.) 62 g Błonnik 1,5 g Wapń 47 mg

Składniki

•300 ml soku z granatu

•2 łyżeczki mąki ziemniaczanej

•1 łyżeczka syropu z agawy

Sposób przygotowania

250 ml soku umieść w garnuszku, pozostałe 50 ml zmieszaj z mąką ziemniaczaną tak, aby nie pozostawić grudek. Kiedy sok się zagotuje, dodaj 50 ml pozostałego soku zmieszanego z mąką i energicznie mieszaj. Szybko zmniejsz ogień. Kiedy sok zgęstnieje, wyłącz.

 

 

Przepis pochodzi z książki „S.O.S. dla stawów. Wsparcie żywieniowe w chorobach reumatycznych” autorstwa Katarzyny Olejniczak, Anny Piekarczyk

Zdrowe Zdrowie

Promujemy zdrowy styla życia, który prowadzi do lepszego samopoczucia zarówno fizycznego, jak i psychicznego i duchowego. Dostarczamy wiedzy podpartej autorytetami dotyczącej utrzymania kondycji fizycznej i zdrowego odżywiania.

Skomentuj

Zostaw komentarz