fbpx
mity żywieniowe_baner
przepisy zdrowa kuchnia

Cukinia faszerowana cieciorką, jarmużem, brokułem, papryką i pieczarkami



Składniki

• 1-2 cukinie
• 1 mniejsza cebula
• 2 łyżki oliwy
• garść ugotowanej ciecierzycy
• ½ pokrojonej w kostkę papryki
• garść jarmużu (bez łodygi)
• brokuł (ok. 50 g)
• 2 większe pieczarki

Sposób przygotowania

Rozgrzej w garnku oliwę, dodaj cebulę i pokrojone pieczarki, podsmaż, następnie dodaj cieciorkę, paprykę. Duś pod przykryciem około 10 minut. Następnie dodaj pokrojony jarmuż i podsmaż całość aż odparuje się nadmiar wody.
Przygotuj cukinie. Rozkrój je na dwie w miarę równe połówki. Łyżką wydrąż środek cukinii. Cukinię spryskaj oliwą i do środka włóż farsz. Piecz około 30 minut w temperaturze 190 stopni.

Przepis pochodzi z książki S.O.S. dla stawów. Wsparcie żywieniowe w chorobach reumatycznych Katarzyny Olejniczak i Anny Piekarczyk

 

 



Zdrowe Zdrowie

Promujemy zdrowy styla życia, który prowadzi do lepszego samopoczucia zarówno fizycznego, jak i psychicznego i duchowego. Dostarczamy wiedzy podpartej autorytetami dotyczącej utrzymania kondycji fizycznej i zdrowego odżywiania.

Skomentuj

Zostaw komentarz